.

Jag har blivit så bortskämd på sistone.
Först kom Johanna hit med en hel påse (stooor påse) med kläder till mig. Jag bara fick allt!
Eller ja, i utbyte ville hon vara barnvakt.. jaja,okej då.
Sen kom Stina hit och sov över en natt. Underhöll ungarna och underhöll mig.
Som om inte det vore nog så var Johanna barnvakt idag för att jag skulle få följa med Erik ut på skidorna och spana efter fågel. Underbart. Det är så härligt att få komma ut ibland tillsammans bara vi två. Speciellt nu när Aron ofta skriker, och sover dåligt på nätterna. Man får så mycket energi. Egentligen kan man tänka sig att det är rätt dumt att när vi får barnvakt far vi ut och jagar fågel, istället för att passa på att sova några timmar. Men nä, jag skulle bara må sämre av att gå och lägga mig. Jag får så mycket mer energi än vad jag gör av med.

Annars spenderar jag mycket tid på blocket. Erik har lurat in mig. Han är en riktig blocketnörd. Idag var jag återigen sååå nära att få mitt köksbord. Vevstakar, som Lukas skulle ha sagt.
Nu är jag även ute efter en ny barnvagn. Eller "ny". I strandkullen har de en barnvagn som Eriks mormor hade till sina barn, så galet fin. Och bra och lätt och smidig på alla sätt och vis. Jämfört med vår tungklump.
Så nu försöker jag hitta en sån barnvagn. Hittade en liknande idag men den var såklart såld.
Jag har inte direkt nybörjartur med blocket.

För övrigt tänker jag nog sluta blogga. Eller ta en paus iaf tillsvidare. En blandning av att Aron har bytt personlighet och blivit en rätt missnöjd unge, och att han är vaken rätt mycket på nätterna, och att jag spenderar mycket tid med blocket och kameran gör att jag inte orkar lägga nån tid här längre. Också har vi så mycket annat för oss jämt.
Så vi hörs väl. Kanske!

Kommentarer
Postat av: Hannah

blocket är ju bara för bra!! Förstår er! ;) Men fy, måste ju vara himla jobbigt med Aron! :( Hoppas han byter tillbaka snart!

Kom snart tillbaka ;)

Postat av: Isacs Mamma

blocket, tradera you name it! beroende JA!

2012-02-01 @ 09:11:22
URL: http://isacsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback