Stumpan har blivit 8 år

Lilla vilde Tilde har blivit hela 8 år och jag vet inte om jag ska grina nu eller sen.
När hände det?!
Malou har man ju som insett att hon har blivit stor, men Tilde! Tilde har ju alltid varit den lilla gosiga oskyldiga bebisen, knodden. Och nu helt plötsligt 8 år. Tiden går och jag hinner inte med, det är så trist. Hon skulle ju vara liten för alltid.
Menmen, det är bara att bita i det sura äpplet. Vi får i alla fall smörgåstårta ikväll, så det är ju kul att hon fyller år på så vis. =)

Nu sitter jag hos Zara och ger moraliskt stöd när hon pluggar. Eller ja, eftersom jag sitter här och skriver så ger jag väl inte så jävla bra moraliskt stöd, men hon har gott te som jag vill dricka så hon får dras med mig en stund till.

Annars njuter jag av solen och värmen, och att det är fredag, så snart kommer erik hem, bara typ 2 dagar kvar. (om man räknar på mitt sätt)

Och just det, jag fick VG i matten på sista inlämningsuppgiften! det enda som vi egentligen har fått betygsatt än. LYCKA! Nu är det bara nationellaprovet, och jag ska ta det med storm. Jag älskar matte.

Nu vill Zara ha datorn.

Tack och hej, på återseende.