Fab Fredag

Och det här var evigheter sen! Men vårat internet har såklart inte funkat, ingen höjdar mottagning här i Latikberg. =)
Men jag har då inte saknat det för fem öre, kanske kommer att sakna det när jag börjar få nån inkomst så man vill in på internetbanken då och då. Imorgon ska vi i alla fall sätta upp en antenn och då kommer det tydligen alltid funka.
Vi ser väl hur det blir med den saken.

Annars flyter allting på, mycket för att jag för första gången på länge inte mår pissdåligt över att jag inte har ett jobb, eller panik för att jag kanske ska börja jobba. Nu vet jag inte hur det blir längre, hon sa att jag skulle få jobb på depona om jag ville ha, men nu hör hon inte av sig? Så återigen, vi ser väl hur det blir med den saken. Hur som, så ska jag hitta nått annat topp jobb om jag inte får det. Man får inte stressa, då går det bara dåligt =)

Daniel ska köpa en skoter i vännäs och Erik följde med honom dit. Så jag har huset för mig själv några timmar. (Ovanligt!) However, då fick faktiskt Erik komma hem redan i onsdags, i stället för torsdag, så det var mer än toppen. Svårt att bli van att sova själv när han har varit ledig i 4 veckor. Ih,min älskling. Jag älskar älskar älskar Erik.

Ikväll kommer Markus och Blanka till byn, så imorgon ska vi ha par middag med dem.  Revbensspjäll och potatisgratäng. Det ser jag fram emot.

Annars händer inte mycket, allting flyter på och jag mår bättre än nånsin, jag är lyckligare än nånsin, erik är bättre än nånsin, och vi har det helt enkelt underbart tillsammans, varje dag går rakt in i hjärtat.
Han ska jag leva hela mitt liv med.

Jag saknar Stina, Emelie och Linnea. Det var ju ett tag sen. Egentligen inte, kanske vissa tycker, men det tycker jag. En anledning till att skaffa jobb. Till veckan far jag nog till kittelfjäll.

Adjö!