Katching!

Jag vet inte om min tröstshopping börjar spåra ur..
Men nog mår man lite bättre allt! :) Nu har jag lite mer nytt att använda när jag blir smal igen. :)
Då begränsade jag mig ändå väääldigt mycket den här gången.. hade kunnat klicka hem så mycket mer.
Men vi ska ju till Umeå snart också. :)


Dock rådfrågade jag faktiskt Erik innan och han tyckte inte att jag skulle lägga av med min tröstshopping riktigt än. Så då så!

Jag och Lukas har haft en fantastisk eftermiddag, vi han gå ungefär 500meter nedanför våran andra hus, så hittade han en liten bäck och det har vi lekt i nästan en timme. Jag bara satt där i skogen och njöt hösten och att få vara där med honom. Han är en sån fantastisk människa. Sen inom loppet av två minuter så råkade jag hinna lova honom att vi skulle till farmor och farfar och äta ikväll, för att sedan höra från Erik att det inte blev nån middag hos farmor och farfar. Tala om en förkrossad kille. Så nu har jag mutat honom med lite banan och fina ord, och snart ska vi börja med maten här hemma istället. Det blir älgskav med hemmagjord pommes!
Lukas har dessutom spelat in en film på telefon där han säger "Jag saknar dig,farmor!" som han vill att vi ska skicka. De senaste 15 minuterna har han gråtit och sagt: "Jag vill vara med farmor och farfar! Jag vill sova i farmors säng! Farmor!!! Kom och hämta mig farmor!" Trollunge. Vem skulle inte vilja vara hans farmor och farfar?! ;) Nu har det dock gått över och han har avslutat det hela med att säga:
"Jag ska prata med pappa sen istället, pappa kan skjutsa mig till farmor och farfar.. "

Kommentarer
Postat av: Hannah

Bra med shopping där!!



Trollungen så söt!!

Postat av: jeanette wallin

haha, barn är roliga dom!! :) alltid svar på tal :)

2011-09-25 @ 11:34:12
Postat av: Sandra S

Klart du ska tröstshoppa, tycker så synd om dig!!



Jag borde också shoppa lite "smalkläder" fast jag har nog en lite kämpigare resa till att bli smal igen än vad du har spinky ;) Lou konstaterade senast igår att "mamma, nu börjar du få en riktig dubbelhaka, när jag får en bebis ska jag också se ut som dig..som en ko" !! Haha ;)



2011-09-25 @ 23:47:21
Postat av: Sandra

Haha, ja barn är klockrena! :)



Äsh då Sandra! Om du handlar lite kläder har du ju något att sträva efter;) Och vem vet, jag kanske aldrig får bort den här extramagen, då får jag väl sälja kläderna;)

Men vad härlig hon är! Även om det kanske inte är vad man vill höra;) Dom är för himla go.

2011-09-26 @ 08:26:04
URL: http://sandramartensson.webblogg.se/
Postat av: Anonym

vart ha du beställ?

2011-09-27 @ 10:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback