Presenter!

Jag och Erik är experter på att köpa presenter till varandra..
Det är ju så mycket roligare att ge och få, än att köpa själv! :)

Senast förra veckan kom Erik och Lukas med ett fint blått paket till mig med rosa snören.
Tanken var att jag skulle få den här presenten när bebis är född, men Erik tyckte väl kanske att jag behövde lite uppmuntran.



Lundhags traverse pants, som sitter på var och varannan människa. Jag har ett par svarta sen tidigare och fick nu ett par röda, och de är så sjukt fina! Just de röda gör sig så himla bra!
Dessutom har det en tendens att blåsa en hel del här i Latikberg, och de här byxorna med långkalsonger under är alldeles perfekta att ha på långa promenader! Speciellt promenader med Lukas där promenaden kan skena iväg ut i skogen efter en bäck i en timme eller två. :)

Erik trodde att jag nu kanske skulle kunna hålla modet uppe tills bebisen vill titta ut när jag fick sån fin present, men det gav motsatt effekt, nu vill jag ha ut bebis ännu mer så jag får på mig de här, de gör sig inte bäst liggandes i garderoben och vänta!

Kommentarer
Postat av: hanna

Men Sandra älskade vän! Har din bebis tänkt stanna tills våran kommer? ;) härligt att bli bortskämd.. Lycka till med allt, igen. Puss och kram!

2011-10-08 @ 00:09:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback