.

Höjdpunkten på Idol är ju pausen och Hellenius hörna.
Jag tycker att det är hel mysigt och kan sitta och fnittra genom hela programmet.

För er som inte känner Erik så tycker han själv att han är sjukt rolig, men hälfen av skämten han drar är det bara han som skrattar åt, och det märker han inte. Jätte gulligt, visst, men nu har han fått för sig att han är så rolig så han kan ha en egen show, dvs. Strandbergs hörna.

Såååå.. jag har lärt mig stänga av öronen med jämna mellanrum och jag har utvecklat en förmåga att bli sjukt fokuserad på tvn.
;)

Dock har man faktiskt nästan aldrig tråkigt med Erik. Även om inte han egentligen är så jäkla rolig som han tror så kan man ibland skratta så man gråter bara för att Han själv tycker att han är så rolig.

Min käresta. Jag är så glad att jag alltid kommer få ha honom vid min sida, han gör livet till en fantastisk dans, en otrolig resa full av lycka och glädje.



Han förtjänar att höjas till skyarna.

Kommentarer
Postat av: stina

Jag skulle LÄTT se på Strandbergs-hörna och garva hela programmet! Han är ju hur jävla rolig som helst din man! Det tycker min man också.. han har börjat köra 'nästa gång blir det snoppen' jämt nu. Sjukt, men kul! :P

2011-11-25 @ 23:59:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback