V.19

Idag går vi in i V.19. Tiden går så himla fort. Typ halva tiden gjord och det märks verkligen av nu. Det sparkar och har sig till och från under hela dagen nu, Erik har fortfarande inte känt något utanpå magen men det är fullt liv i magen, det är så mysigt. Det börjar även kännas en hel del i kroppen. Graviditeten med Lukas var som en dans, den här gången känner jag mig väldigt tung och ömtålig. Har lite värk här och där i kroppen. Tur jag är duktig på att skaka av mig. :)

Erik tog en bild idag. Den blev suddig, men vad kan man begära av en man.



Jag tänkte vinna pris för världens bästa fru i år, och kom ihåg att uppmärksamma Eriks namnsdag i onsdags.
Pluspoäng till mig!
Jag överraskade med tårta och present.



Han blev så glad så, slet upp paketet.



Ikväll har vi varit nere vid drömkåken och skjutit lerduvor med Per.



Lukas skulle passa på att såga ner några träd.














(Sista bilden blev dålig på grund av röken från elden)

Nu lockar godisskålen!

Kommentarer
Postat av: Carro

Åh, vilken rund och fin mage du har Sandra! :)

Postat av: Johanna

Åh, underbara charmtroll! Vilka fina bidler det blev =)

Gud, vad jag längtar till att se huset utan massa snö runt. Nog för att jag sett det förr, men inte på samma sätt ;)

2011-05-21 @ 18:42:04
Postat av: Kajsa

Men gu va fin du är! Finmagan!!!

2011-05-26 @ 23:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback