V.15+2.

Så har vi firat en tredje valborg tillsammans med vår prins.
Första firade vi först nere vid bomsjön och på kvällen i Strandkullen där han låg och sov i farfars jacka hela kvällen.
Jag stod som en hök två meter därifrån heeela kvällen eftersom jag var livrädd att någon skulle trampa på honom.

-09, inte ens 3 månader gammal



-10 firade vi bara tillsammans under dagen, och brände skräp på gården med en liten majbrasa.
Sen fick han spendera kvällen hos mormor, och vi blev bjudna på grillat hos Daniel och Johanna.

Och valborg -11. Tänk så fort tiden går. Han brydde sig inte om brasan över huvudtaget utan lekte bara i snön och vattnet som fanns där. I år firade vi valborg hemma och kollade på majbrasan här i byn. Erik jobbade till kl. 16.30 så vi spenderade dagen med att vårstäda ute, vi krattade alla gräsmattor och sen bakade vi solskensbullar.



Att fota Lukas när han sedan njöt av bullen var inte det lättaste..









Ikväll är Erik och jagar bäver. Med lite flyt så får vi fara ut på bäverjakt tillsammans en sväng på onsdag.
Jag försöker känna något liv i magen. Jag har känt pytte pytte lite sprattel någon sväng då och då, men inte speciellt mycket. Med Lukas kände jag jätte tidigt och vid det här laget slog han volter. Jag vet att när jag var i V.16 med Lukas var jag så chockad över att Erik inte kände något, eftersom det rörde sig så fruktansvärt i magen. Verkar bli en lugn(are) bebis det här :)
9 maj har vi tid för ul, så galet spännande.

Kommentarer
Postat av: Ellenor

men så stor han blivit! passar på att grattulera till nästa på samma gång, grattis :)

Postat av: Johanna

Men åh, det såg ut som att de där bullarna var väääldigt goda! Haha, lilla söta monsterunge!

2011-05-03 @ 20:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback