Trotsar stormen

Vi kunde nog inte haft en bättre lördag.
Vi  trotsade blåsvädret och packade ihop och for ner på sjön. Vi hittade lä och eldade och grillade och njöt av värmen från solen. Det var knappt så vi märkte att det blåste!
Jag fick köra lite skoter också, och det var precis den energikick jag behövde. Härligt! Härligt med vår!











Som om inte det var nog så hade jag en fantastisk kväll tillsammans med min älskade. Jag njuter verkligen av hans sällskap. Han får mig att skratta så jag får ont i magen, jag behöver inte annat än att sitta och prata med honom hela kvällarna. Det är ren och skär lycka och glädje. Vilken fantastisk man jag har.

Den här dagen verkar bli ännu bättre, och vi startar den med risgrynsgröt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback