Prioritering

Jag fick en släng av magsjuka och därför har jag prioriterat att ligga halvdöd i soffan. (mest för att det var det enda jag var kapabel till).
Jag är sjukt less och det är så jävla tråkigt, men idag ska jag jobba!

Annars har jag helt enkelt prioriterat massa annat än att sitta vid datorn. Im telling you, det finns så mycket roligare grejer att hitta på. Som att storrensa i alla skåp och garderober! Nej, jag prioriterar inte datorn. Aldrig, inte för fem öre. När det finns tid över kan jag sätta mig här.
Men, hur som, så är det en Måndag med stort M på måndag. ÄNTLIGEN! Nog för att det har gått sjukt fort, det skulle egentligen bli fram emot våren någon gång men med lite flyt och lite tur så går det igenom nu på måndag. Som vi längtar, det verkligen kliar i fingrarna. Vi kommer få så roligt.
Så, på måndag avslöjar jag det. Och då kommer det bli mycket mer uppdateringar efter det. Jag lovar.
Kanske måste byta blogg också? Jag heter ju trots allt inte mårtensson längre!

Livet är för bra för att vara sant, nästan jämt.

På lördag ska vi på dop och vi har inte ordnat någon dop present. Prio ett i veckan?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback