Kom in eller stå kvar!

Vi tänkte beställa efter ny ytterdörr till drömkåken nu. Mest för att det vi börjar med där nere nu kostar ingenting, så den här månaden blir det inga utgifter på det huset. Därför tänkte vi göra oss några. :)
Vi tänkte att det är lika bra att köpa den, helt enkelt. Så finns den. När det passar sig att sätta in den. När vi ändå har pengar över. Svammel?

Hur som haver, så väljer vi mellan dessa två




På den övre är det cotswoldglas, och det är det som väger emot.
Den nedre är det klarglas, men då känns det osäkert hur alla de här små ränderna ser ut i verkligheten?
Hujedamig, tala om beslutsångest! Men den armade dörra lär väl sitta där tills vi går till graven!
Kul att göra fel beslut då liksom.. :)
Men jag tror att det väger mot den nedre.. tror jag. (?!?!?!?)

Kommentarer
Postat av: Olivia

Grattis till erat nya hus! Jag röstar på den övre dörren :-)

2011-03-28 @ 20:33:14
Postat av: Sandra

Men tack! :) Och tack för åsikten, det är nästan så vi skulle behöva göra en omröstning så alla andra får bestämma, det här är galet svårt! :)

Postat av: Hannah

Hej tjejen!

Övre dörren såg ju finfin ut, andra med såklart! Tror inte ni skulle kunna ha dålig smak faktiskt! ;)



Vet inte om Johan också drabbats av amningshjärna, har sagt att han ska ringa erik läänge, men vet faktiskt inte om han har det! Så jag säger TACK för fina presenterna!! Urmysig mössa!! Ser så mkt fram emot att kunna sätta på honom den!! :D

O ja, jag tålde allt ni skcikat med! ;)

Tack igen, jätte gulligt av er! :D

kramkram

2011-03-28 @ 22:34:00
URL: http://endag.blogg.se/
Postat av: Marie F

Gillade den nedre bättre, men är inte helt säker på småränderna . Så skulle nog välja den övre ändå :)

2011-03-31 @ 07:50:10
Postat av: Sandra

Ja, som sagt, det är himla svårt! Så här lär ju säkert hela renoveringen bli, ett enda velande:)

2011-03-31 @ 20:26:25
URL: http://sandramartensson.webblogg.se/
Postat av: kajjan

Gu va spännande med nya huset! Såå fint det kommer att bli! Jag skulle helt klart köpt den nedre dörren! Supersnygg! =)

2011-04-01 @ 00:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback