V.21

V.21 (20+3), tur jag skrivit in det på familjeliv för annars hade jag aldrig haft någon koll! Vi var stensäkra på att vi var inne i V.22 nu, så vi tappade ju precis en vecka.. Kuuul!
Jag känner mig som en gigantisk flodhäst och har ont i precis hela kroppen. Det här är helt värdelöst. Just ikväll känner jag mig dock som mitt vanliga jag, och kan passa på att njuta lite av graviditeten. Men i övrigt har jag mest ont, fått bekräftat att det är foglossningar, och kan knappt röra på mig. Jag hatar det. Tur det kommer något gott ur det.. och att det inte är allt för länge till oktober.

Vi har grejat på nere i huset, bland annat klippt gräsmattan. Det är helt sjukt vilken gräsmatta vi kommer att få. Underbart! Var tvungen att ta några bilder. Jag kunde inte ens få med all gräsmatta på en bild!





Flyttat sandlådan har vi gjort, där fick Daniel rycka in. Och Johanna. Som sällskap till mig.





Annars går husrenoveringarna framåt, eller än så länge har vi ju fortfarande inte fått börja med renoveringarna än. Bara riva och riva. Men det går framåt. Nu är det väl inte så mycket kvar innan vi kan sätta igång med något annat roligt. Så man ser att det händer nånting i alla fall.

Vi gjorde ett tappert försök till att planera semester idag. Vi är inga speciella semestermänniskor, inte för att vi inte tycker att det är roligt, med det är så mycket bekvämare hemma. Vi har det ju så bra här. :)
Vi hade bestämt oss att i år då jäklar ska vi ta oss ner till Uppsala en sväng, men så blir det dock inte. Vi känner för att spara pengarna och utnyttja tiden till annat här hemma. Nej, semester får bli Lycksele och djurparken på måndag och fäviken v.30! Räcker gott och väl! :) Så länge vi vill spendera det mesta av vår lediga tid och våra pengar på huset så är det väl smartast att göra det. Den dagen vi känner oss spyless på renoveringar och dyra husutgifter, då kan vi ju passa på att ta en semester!

Magbild kommer en annan dag, då Erik inte har besök så han kan ta en bild.

Kommentarer
Postat av: Anna Sj

Precis så känns det med semesterplanerna för oss oxå. Anders är ju inte heller ledig något för än i augusti så. Men Lycksele djurpark samt fäviken blire! Sen kan ju jag och Ellen åka någon sväng till Umeå/Övik utan problem oxå :)

2011-06-07 @ 09:32:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback