V.27!

Vilken fantastisk kväll vi har haft!
Vi började med att ladda krafterna med en kalasmiddag, köttfärspaj med sparris och tomat.
Sedan packade vi raskt ihop och kring kl.18 satt vi i båten.
Det visade sig att fiskelyckan var bra mycket bättre ikväll än tidigare kvällar, och framför allt var det fantastiskt härligt väder och inte en mygga ute på sjön.

Erik började med att dra upp 2 fina gäddor.









Jag och Lukas satt mest och gosade under tiden



Sen kom farfar och hoppade i båten och skulle lära Lukas att meta!
(Jag vet inte vem som hade roligast, Lukas eller farfar!)





Kvällen slutade lyckat med 5 gäddor och Lukas drog upp 7 abborrar!



Imorgon drar vi till Åsele för att kolla vad marknaden har att erbjuda i år..
och framför allt för att kolla på skotertävling!

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Carro

Vilka fina bilder på er och lillkillen, som snart blir stora killen ;)

Tack för tipset att packa ner mer saker till sig själv. Jag har nästan bara tänk på bebisgrejer och sen kanske nån amningsbh och t-shirt till mig. Blir lätt att man glömmer bort sig själv just nu känner jag. Har köpt allt vi behöver till bebisen och själv har jag knapt ett par hela byxor att ha på mig, haha. Måste nog shoppa några sköna mjukisar att packa ner.

Hoppas allt är bra mer er! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback