V.26! (25+1)

Det blir inte många lediga stunder för oss nu, och därav inte så mycket tid vid datorn. Man uppskattar verkligen när man får små tillfällen att njuta av varandra och av sommaren.
Till exempel att sitta på bron och blåsa såpbubblor en varm och solig dag.





Eller när mamma får för sig att dyka upp en kväll mitt i veckan med jordgubbar och glass.
Vi dukade upp ute och tände till och med ett ljus.



Ikväll drog vi iväg och fiskade en sväng. Ingen fisk, Lukas lekte mest monster, och Erik lekte mest med kameran. Så därför kan jag bjuda på en bild på min outfit.

Roligt att när det för en gångs skull inte är jag som håller i kameran och hamnar på bilden istället så ser jag ut såhär.



Riktigt fin kväll var det i alla fall.



Imorgon drar vi ut med båten!

Nu har Erik dukat upp varma mackor.

Godkväll!

Kommentarer
Postat av: annakarin

Vet du det... du är galet snygg i vad du än klär dig! Du lever verkligen upp till att "allt klär en skönhet" (;



Hur mår du och gó magen? Och resten av familjen? (:

Jag saknar er, ska försöka hälsa på när rätt tillfälle kommer! (:



Och NU har jag äntligen uppdaterar bloggen lite (:

PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback