Tjuvstarta våren

Idag tjuvstartade vi vårmyset och for på Bullersjön och pimplade och åt klämmackor.
Dock var det inte riktigt vårväder, men lika så mysigt ändå.
Det kommer bli riktigt roligt att vara ute i vår med Lukas, det märktes verkligen skillnad på hur han var i fjol ute. I år kommer han ju verkligen kunna leka och busa han också! Tror till och med att han uppskattade pannkakan mer ute än vad han brukar göra hemma! :)

Vi fick 3 blombuketter förra helgen och dom har jag rensat på halvdöda blommor och ställt ut lite här och var.
Det är så härligt med snittblommor, jag gillade speciellt den här placeringen.



Så nu har jag bestämt mig för att ha snittblommor där heeela våren. Så fort det vissnar köper jag en ny bukett.
(när jag ställer ner dem i matkällaren över nätterna så håller de sig ganska länge).

Nu ska vi kika runt på en ny kamera! :)
Dock känns det himmelens svårt. Men kanske en Canon? Eos 500d eller 550d? Fruktansvärt sugen.. Det är väl en bra grej att köpa för pengarna vi fick i bröllopspresent?! :)

Kommentarer
Postat av: Hannah

åå så fint! håller med- snittblommor is the shit! :D



vi har en canon 1000d o skit nöjda så de är nog inte alls något dåligt köp!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback