Nygifta!

Nu är vi gifta! Nu är vi familjen Strandberg.
Från och med nu heter jag Sandra Strandberg.
Helt sjukt!
Jag gick såklart inte runt med kameran igår, så alla som har fotat får gärna maila mig bilderna,
[email protected]

Också länkar jag till vår mästerfotograf
Tina, där kommer det kanske några bilder snart! :)

Tack alla som bidrog till en fantastisk dag!
Vi är så tacksamma för alla fina vänner och familjer och all kärlek vi har omkring oss!
Vi har fått världens bästa start på ett långt och lyckligt äktenskap!

Kommentarer
Postat av: annakarin

Det är vi som ska tacka för att vi fick vara med och dela den underbara dag som det var! Ni var så fina, och det bara strålar kärlek och lycka om er!

Jag är så glad för er skull! (: PUSS!

2011-01-23 @ 18:45:13
Postat av: Kajsa

Grattis till er!!! Ni ser ut att ha haft en helt magisk dag/kväll...underbart att se! SÅåå fina ni var å allt!



Vettu va Bella sa då hon såg dig i brudklänningen?!

"- Sanna se ut som en pinsessa!" , så gulligt. Hon har aldrig pratat om prinsessor tidigare, men nog visste hon att de såg ut som Du!



Stor kram och grattis och Lycka till!

2011-01-23 @ 22:28:21
Postat av: Sandra

Tack Anna-Karin, du är så snäll så! Men nog är vi i ett lyckorus nu alltid.. ;) PUSS!



Kajsa: MEEEEN VAD SÖT HON ÄR! Haha, gud så gulligt. Vad dumt att vi inte tänkte på det, du skulle ha tagit med henne och kollat på vigseln i kyrkan! Tur det finns bilder kvar:) Kvällen var fantastisk, ska jag maila dig lite bilder? (När jag fått några..;))

Postat av: stina

Jag älskar er! Och jag är så sjukt tacksam över att jag fick vara med. Du är det snyggaste som finns!



Jag saknar dig redan! PUSS

2011-01-24 @ 10:53:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback