Same same but diffrent.

I går fastande vi av någon anledning framför Gyllene Tider - Parkliv. Varför? Kanske för att vi inte har speciellt många tvkanaler nu sen snön drog med antennkabel, men whatever.
Hur som helst, vi är inga speciella gyllene tider fan så och har väl aldrig egentligen sett allihopa i bandet tidigare, men nog är väl ena killen (vad han heter det vette gudarna), rätt lik John Travolta? (just de här bilderna kanske inte var de bästa, men ni kan ju alltid kolla på Parkliv om inte annat!:) )

John Travolta


Och andra killen från vänster



Vi har i alla fall fått kameran, och den är sååå roligt. Killen jag köpte den av är dessutom sjukt hjälpsam och skriver långa mail och tipsar om det ena och det andra. En toppenaffär på alla sätt och vis!
I går fick Erik, Lukas, Sally och mina halvvissna tulpaner stå modeller. Ni kan få gissa själva vad det blev mest bilder på, det vill säga att ena modellen inte kunde hoppa ur vasen och springa ifrån mig hela tiden.
Kameran är för tillfället min lilla bebis och jag ägnar varje ledig stund till den.

Lukas fick falsk krupp igår, men nu är han pigg.
Han fick vara hemma idag, men imorgon blir det dagis och jobb för oss igen.

Nu ska jag ägna mig åt att vika tvätt. Kanske fota lite tvätt? Emh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback