Partner in crime

När jag vet att Erik skriver störda sms med någon kompis så han sitter och småskrattar för sig själv hela tiden, och sedan frågar mig:
-"Älskling! Det är här du kommer in! Hur stavar man baugette?!"
Då blir jag himla osäker på om jag ska hjälpa honom eller inte..

Idag har vi himla härligt väder och vi började dagen med sovmorgon. Lukas kom till våran säng vid 5 och somnade om och sov till 7.30. Bra start på dagen! Vi åt frukost och sen for jag ut och sprang. Nu ska vi ut på en promenad till Daniel och Johanna på lite bus och skvaller.


Kommentarer
Postat av: annakarin

haha, det är ju erik rakt upp i dan! ;P



Vilken mysig söndagsmorgon ni fick! Och skönt med springtur, var ut en sväng idag jag med, nu när det var strålande väder och inte så kallt! Gick tungt på hemvägen men jag är då glad jag tog mig ut och sen känns det ju alltid bra när man kommit hem (:



Sen är det ganska roligt, från att aldrig hört kärleksvisan tills på ert bröllop så hör jag och läser om den överallt numera(;



Tack för i fredags, längtar tills nästa gång vi ses!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback