Känslor i mångfald

Min lilla lilla bebis går ikväll runt i kalsonger och kissar på toaletten!!
Samtidigt som jag är fruktansvärt stolt såklart, (vilken grej va, att kissa på toaletten!) så skär det lite i mitt känslofyllda mammahjärta. Min lilla bebis har blivit så stor att han går och kissar på toaletten. Ikväll tänker jag både gråta, skratta och äta massor med marängswiss.

Hujedamig, vad tiden går fort!

(vad löjligt egentligen, vilken grej det är för oss att han kissar på toaletten. Att en sån grej kan väcka så mycket känslor. Men jag skiter i att det är löjligt och ikväll tänker jag vara känslosam.)

Kommentarer
Postat av: Marie F

Klart att du ska vara känslosam, de är en stor grej! Elias går nästan helt och hållet på toaletten nu, vilket gör att man inte blir annat än STOLT! :)

2011-03-02 @ 22:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback