.

Ikväll har jag jägarskola och Erik skulle skruva i garaget i strandkullen,
och det är så bra när vi måste göra saker samtidigt. Lukas skulle följa med Erik och Aron skulle
följa med mig.

Nu blev det igen skruvning, så Erik ska vara hemma med pojkarna.
Då vill inte jag på någon jägarskola längre.
Även fast jag älskar jägarskolan. Det är skitkul. Igår var jag på kör och Erik var hemma med
pojkarna, kören är också skitkul.

Det är konstigt att oftast är vi ju ändå bara hemma på kvällarna tillsammans, men man får
som aldrig nog. Jag vill inte missa en endaste kväll hemma tillsammans med mina pojkar.
Men ibland måste man väl.

Inte så konstigt kanske egentligen, då jag har världens bästa äkta hälft, och i sin tur
har vi världens finaste pojkar.



Jag skulle ju tuppa av om jag vore lyckligare. God Jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback