Tröstshopping.

Igår blev jag sjukskriven. Vilken kändes sådär. Eller snarare jäkligt surt att vara hemma 2 månader innan. Men samtidigt så vill jag ju såklart inte att bebisen ska komma ut för tidigt. Och det är ju bebisen som är viktigast!

Hur som helst så tröstade jag mig med lite shopping från
Bergans.
Bland annat överraskade jag Erik med den här ryggsäcken idag, han behövde verkligen en ny inför älgjakten!



Till mig själv köpte jag den här



Båda säckarna har varsin Bird bag



Dessutom köpte jag täckbyxor till mig själv



Tidigare har jag köpt varsin jacka till mig och Erik, en röd till mig och en svart till Erik.





Dessutom har jag införskaffat mig en flanellskjorta!



Känns som att det är färdigshoppat för mig för några år framöver..
Men till mitt försvar så har ju Bergans så himla fina grejer! :)

Kommentarer
Postat av: Anna Sj

Tröstshopping är den allra bästa! Och Bergans har verkligen Så fina kläder! Jag är avis!

2011-08-26 @ 08:13:23
Postat av: Sandra

Eller hur! Man mår så mycket bättre! ;) Nu hoppas jag bara de här sista två månaderna går fort så jag får bli smal igen (vilket för övrigt inte ska vara speciellt ansträngande, och gärna ske på en dag eller så) och njuta av alla kläderna, har ju ett lager från lundhags också som väntar. ;)

Postat av: anna

Det blir nog inga problems för dig minsann! :)

2011-08-26 @ 15:16:45
Postat av: hannah

Men varför sjukskriven?



Mår inte på topp?

Kramar!

2011-08-26 @ 23:03:30
URL: http://blogg.mama.nu/endag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback