Påsk -11

Att påsken är över och snön snart är borta ger väl blandade känslor.
Men sommaren kanske ger oss lite mer tid till huset i alla fall!
(som för tillfället ser ut ungefär såhär i varje rum)



Fast det går undan måste jag säga, även om det emellanåt känns som att vi bara river och river och kommer ingen vart. Den dagen vi flyttar in ska jag fira på alla sätt som är möjliga, för den dagen känns extremt avlägsen..

Tillbaka till påsken, den bjöd på allt som påsken ska bjuda på. Förutom ett härligt skoterföre kanske.
Men vi är nöjda och belåtna och startade arbetsveckan med nya krafter. Det är ju fantastiskt härligt att vara ute hela dagarna.













Ikväll är Erik och jagar bäver,
jag och Lukas har krattat och nu håller vi på att baka biscotti som jag och min käresta kan trycka i oss ikväll efter en sväng i löparskorna. (man måste ju som äta igen det man förlorar under springturen, det är så det funkar).







Kommentarer
Postat av: Hannah

ÅÅ får man se huset live i sommar? (hoppas hoppas)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback