Inse sanningen?

Ikväll blev jag full i skratt, när jag skulle dra igen löparjackan.



Haha, den satt liiiite tight. Tur det snart är sommar!
Och ja, här har ni bildbevis på att jag växer och frodas!
Total ren och skär lycka!

Ikväll fick jag förresten för första gången någonsin se 2 älgar när jag var ute och sprang!
Jag vet inte hur många gånger jag sprungit just den där vägen, men aldrig aldrig aldrig fått se mer än små möss och fåglar, någon räv eller hare kanske emellanåt.
På typ 50 meters avstånd och de stod still i säkert 30 sek! Skitcoolt!

Nu ska här hängas tvätt och skuras golv, och sen njuta av en välförtjänt smootie.

Kommentarer
Postat av: stina

du kan ALDRIG ana vad jag precis har gjort. det är helt sinnesjukt. jo, jag har SPRUNGIT! 5 kilometer. (well, gick lite emellan åt men.. det var lite för att vara mig. trodde jag skulle orka mindre). Jag har till och med köpt ett löpar-set. kan du fatta?! näe. jag är i chock. och så jävla bra jag är! nu ska jag bli lika snygg som dig. PUSS

2011-04-28 @ 21:03:50
Postat av: jeanette

va?? hänger inte med, ska ni ha barn igen eller? :) grattis isåfall :)

2011-04-28 @ 23:52:56
Postat av: tina

Kul att lucas ska få ett syskon! Du kanske ska anlita någon att ta några fina gravidbilder den här gången ;)

Postat av: Sandra

Jeanette: Ja, Lukas ska få sig ett litet syskon eller två i oktober. :) Har inte gjort ul än så vi får väl se hur många det är och när bf blir. Är kring V.15 nu. Och grattis till pojken förresten! Hoppas allt gick bra!



Tina: Det har jag planerat lääääänge;) I slutet på sommaren har jag tänkt, så jag hör av mig;)

2011-04-29 @ 15:56:23
URL: http://sandramartensson.webblogg.se/
Postat av: Hannah

JAG RYSER!! :D

Som vi väntat o längtat till nyheten!! :D

GRATTIS!! ÅÅh så underbart!!

GRATTIs GRATTIS GRATTIS!! O massa GRATTIS till ER båda!!

2011-05-02 @ 09:19:35
URL: http://endag.blogg.se/
Postat av: Carro

Åh, vad roligt att ni ska ha en till, grattis!! :) Har inte vetat nån som ska ha barn nära oss och har tyckt att det är lite tråkigt, gud vad roligt. Jag är i v 23 nu och känner av den lille/lilla i magen varje dag och det är så mysigt! Grattis igen :)

2011-05-02 @ 22:01:36
URL: http://idacarolinh.blogg.se/
Postat av: Anneli

Anmäl dig till Dagens blogg!

Jag lottar ut 3 vinnare imorgon!;)

http://anneliih.blogg.se/2011/may/mandag-dagens-bloggd-1.html#comment

2011-05-02 @ 22:14:46
URL: http://anneliih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback