Efter lite klickande

så får dörr nr.2 åka hem till oss. Efter en hel del velande. Tusen tack för alla åsikter, det hjälpte otroligt mycket!
Erik har varit inne på den nedre dörren hela tiden, det var bara jag som var himla osäker..
Men så såg jag ett tvprogram i veckan med en dörr liknande den övre och såg vilket förskräckligt ljus det glaset gav i hallen, så då kände även jag mig övertygad. Kul, första investeringen till huset gjord! :) (av många många tusen..)

Erik fick hjälp i veckan att mäta upp hela huset, vårat framtida kök kommer bli på 38kvm. Husets hjärta! Fantastiskt!
Hela huset är på 220kvm, 110kvm per våning. Ser fram emot att få lägga vår touch på varje millimeter!

Jag har för övrigt kollat på lite bilder sen jag var korthårig förra sommaren.. är smått sugen på att klippa av det igen. Men först ska jag spara ut det här så pass att jag kan klippa en rejäl rak lugg. När jag blir less på den ryker nog håret igen.. Fast absolut först ska väl frisören få njuta av lite välförtjänt mammaledighet och samla inspiration;)

I morgon ska vi gratta svärmor som fyllt år, och på söndag ska vi bjuda mina arbetskamrater på middag. Så i helgen tänker jag mest bara äta. Och umgås. Och jag börjar med godispåsen.. nu!

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: stina

yay! andra dörren var snyggast. jag har bara inte hunnit säga det än! PUSS PÅ DIG

2011-04-01 @ 22:43:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback