Sovrummet!

Ja, nu har vi äntligen fått upp taklisterna i sovrummet, så nu kan jag lägga ut lite bilder (även om några golvlister fortfarande saknas).

Så här såg taket ut innan



Här har vi satt upp nya taket



Och här är det målat och klart



Här höll Erik på med fondväggen



Såhär såg sovrummet ut innan





Såhär blev renoveringen





Såhär blev fondväggen



Jag fick plats med piedestalen,stolen och spegeln!











Vi har fått dit både elementskydd och en dörr.
Jag sover som en prinsessa där inne, ljuvligt!
Den här gången målade vi alla lister och allt foder. Förra gången köpte vi färdigmålat vilket vi tyckte vart galet fult. Det här blev så mycket bättre! Små detaljer som gör helheten!

Nu har jag massvis med nytta att göra.

Kommentarer
Postat av: Hannah

såå fint!!! =)

å du, nu njuter jag galet mkt ;) nu börjar de ju kännas PÅ RIKTIGT, gaah så läskigt men så underbart!!

Längtar till fredag o rul! =) =)

Postat av: Alice-Fiona

Va fint det blev! Hur är det med dig idag ? :))

2010-09-13 @ 10:18:09
URL: http://alicefiona.blogg.se/
Postat av: Marcus

Shit vad fint :D

2010-09-13 @ 10:35:41
URL: http://tokigamasen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback