Klart och betalt!

Idag bakar jag bullar, eftersom jag ska firas ikväll (även om jag fyller år imorgon, vi har delat upp det på två dagar).
Erik är och fiskar,
och Lukas sitter och läser Vilhelmina aktuellt.
Jag har även passat på att skicka efter inbjudningskorten.
Tack vare Anna blev inbjudningskorten billigare, enklare och bra mycket bättre.
Snabbt och enkelt och KLART! SKÖNT!

Så här fick dom bli



Skönt med en grej mindre att tänka på.
Har även averkat första veckan på nya jobbet, och det gick som en dans. Kunde nog inte gått bättre. Även om det har varit mycket, och lite stressigt emellanåt, och mycket mycket mer ansvar än vad jag är van vid.
Jag gör mitt bästa, och det är galet roligt.

Nej, tillbaka till baket innan Lukas har rivit köket.

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, dom vart ju jätte fina!! Men visst är det en bra sida, finns ju mycket man kan göra utan att betala?! :)

2010-09-05 @ 10:53:32
Postat av: Anonym

Vad är de för sida?

2010-09-05 @ 12:19:07
Postat av: moncler jacket

thanks a lot!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback