Det här med giftemål

det är bara för roligt. Just nu är det så mycket på en gång, så jag har inte all tid i världen att fundera och planera, men varje sekund jag tänker på det så blir jag alldeles pirrig!
Jag ska gita mig! Det här med giftemål är bara alldeles för roligt!
Det som gör det mest fantastiskt är att Erik faktiskt friade. Jag kan inte förklara känslan när någon planerar och går ner på knä för en. Jag blir så otroligt rörd att någon vill göra något sånt för mig. För mig!
Att han engagerade sig så otroligt och köpte ringar, planerade och friade. Hur kan jag vara värd det?

Det är bara för roligt. Det är så roligt att jag inte kan hålla mig längre. Jag har ju klickat hem klänningen. På ebay. Från kina. Måttbeställd. Måtte det gå vägen. Så här ser den ut.



Ikväll vart jag firad igen, och efter det har vi mest ätit och sett idol.
Jag är så glad, som har så fina människor omkring mig.
I söndags fick jag träffa Stina, vilket gjorde mig lycklig in i benmärgen.
Johanna kom dessutom och underhöll Lukas på dagen så jag kunde baka bullar, göra tårta och duscha helt själv. Helt ensam i duschen. Det var obeskrivligt. :)

Kommentarer
Postat av: Sabitha

Wow, vilken fin klänning! Var det inte svårt att välja? Finns ju så många olika, och så många sidor att beställa ifrån! Stort Grattis i alla fall! Vad spännande!

Postat av: kajjan

men gu vilken härlig klänning, underbar!

2010-09-08 @ 16:51:43
Postat av: Sandra

Tack! Jag är så nöjd! (Även om den inte kommit än,peppar peppar!) :)



Jag har suttit ett antal timmar och tittat på klänningar, så det var väl inte det lättaste :) Men när jag hittade den här så var den precis som jag tänkt mig, så jag slog till och hoppas på det bästa! :)

2010-09-08 @ 21:04:23
URL: http://sandramartensson.webblogg.se/
Postat av: annakarin

Superfin klänning! Som du kommer stråla i den Sandra!(:

2010-09-09 @ 17:49:08
Postat av: Hannah

Men ååh, de är ju som att jag får lite lyckotårar!! Så fint!! Klart du är värd de! Du är ju finaste sandra!! Så himla mkt grattis till er!!!! =)) =))

Tok fin klänning också!!!

Erik, han har tur han!! ;)

2010-09-13 @ 09:44:41
URL: http://endag.blogg.se/
Postat av: Celia

Grattis :)

Vill också att någon friar till mig:(

2010-09-13 @ 10:00:57
URL: http://celiadanielsson.blogg.se/
Postat av: Riviera Divina Weddings Italien

Italien 2012



Alla har vi drömmar, en del enklare att upp nå än andra. Vi på Riviera Divinia Weddings kan hjälpa dig en bra bit på vägen till din lycka. Nämligen genom att bidra med ditt giftemåls arrangemang i det romantiska Italien, närmare bestämt i staden San Remo.

Det var i staden San Remo Alfred Nobel bodde under sina sista år, huset kallas numera Villa Nobel och används av oss för giftemål. Vi erbjuder även andra ställen att gifta sig på som tex medeltida slott och på en yacht. Låter det inte otroligt? Om du vill ha mer information ta då kontakt med oss.



Med vänliga hälsningar

Riviera Divina Weddings

http://weddings.rivieradivina.it/en/index.php


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback