Grattis på namnsdagen!

Idag har Lukas namnsdag, hurra hurra hurra!
Har får inga presenter men många många pussar!

Helgen går alldeles för fort när man jobbar mån-fre. Men, sånt är livet.
Det är ju skönt att jag jobbar kortare dagar nu, så hinner man med ganska mycket på veckan också.

Här har ni i alla fall hjortronbergets minsta grävlingsjägare.



Vi har haft finbesök, så jag har fått vyssja. Ellen somnade i min famn i lördags, det var helgen höjdpunkt.
Kanske ska nämna att hon hade varit vaken i 4 timmar och klockan var 19.30? Nä.
Det var inte till fördel för föräldrarna dock när de kom hem och skulle ha henne i säng.



Lukas små fossingar är bland det finaste som finns



Nu har Erik dukat upp varm choklad och tunnbröd innan jag ska iväg på jobbet.
Precis som att vara i fjälle med Emelie! ;)

Kommentarer
Postat av: Hannah

Haha sånna detaljer behöver man inte ta hänsyn till ;) Hon somnade i din trygga famn helt enkelt! ;) :D

Du jobbar på så bra!! :D

Postat av: Kusin Jenny

Är det en didriksson overall Lukas har? Fungerar den bra isåfall?

2010-10-25 @ 18:13:18
Postat av: Joppiloppilej

Lukas är bland det finaste som finns! Kanske det allra finaste, till och med?

Längtar tills jag kommer hem igen, då ska jag jaga honom runt huset tills han lär sig att springa ifrån mig och inte mot mig med armarna uppsträckta, haha. SÖTNOS!

2010-10-25 @ 23:04:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback