Från noll koll till kontroll

Igår tog vi tag i bröllopsbestyret igen.
Har lagt det åt sidan ett tag, vilket gjorde att jag gick från att känna att jag hade koll på läget, till ingen koll.
Det bidrar även till lite panik, det är trots allt en rätt stor fest som ska anordnas för att inte glömma en väldigt speciell dag för oss.
Så vi drog hem en beställning från panduro, lite grejer till bordsdekorationen och annat pyssel som ska göras, som med fördel kan göras bort nu.
Blev även en beställning från
www.satsumo.se , vi klickade hem en form för att göra islyktor i.
Varje gång jag ska göra islyktor så spricker alltid hinken jag använder, så nu hoppas jag på att kunna masstillverka islyktor.
Nu känner jag att jag har kontroll på läget igen.

Så här ser islyktan/formen ut



Ikväll blev det ändrade planer så svärföräldrarna kom hit och hjälpte oss äta upp maten, vilket var uppskattat från båda hållen, och framförallt från Lukas.
Så vi åt oss mätta på både kyckling gratäng och äppelpaj,
och när vi satt i soffan och vilade ner maten börjar Ingemar och Erik smussla, och helt plötsligt har Erik en överraskning till mig i hallen.
För att vi har varit tillsammans i 5 år (inte på dagen) så fick jag en ny och fin spark, närmare bestämt ljusdalssparken!



Jag blev så glad så ni kan aldrig ana, imorgon ska det sparkas oavsett väder!
Det absolut mysigaste är att det slog mig, när jag skulle skriva mitt namn på sparken, att jag inte kan skriva Mårtensson, utan får skriva Strandberg.

Tänk så lyckligt lottad jag är.

Lukas har även hunnit med, på två röda, att rita med spritpenna över hela vårat vita skrivbord.
Lilla hjärtat, hur kan man vara arg på en sån fin liten grabb. Han hade med all säkerhet jätteroligt!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Men gulle blivande man du har!! ;) Var det en tidig morgongåva kanske? :D

Nja jag vill så gärna komma på bröllopet men känns som bilresan kommer bli olidlig fyra veckor innan.. O flyga får jag ju inte :s Men vi tänker fortfarande.. :)



Hihi, tyckte du det? Kunde ju valt en snyggare tshirt kvällen till ära haha! Men i svartvitt kanske den är bättre. Så visst får du det! Använd den bara! =)

Ja snacka om att vi längtar! V 25 på måndag så tiden går ju lite iaf! :D

Ska bli kul o få komma upp i sommar så har ni inte träffat nytillskottet redan så får ni ju då!! :D



Kramkram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback