Bara massa bröllopsbestyr.

Vi har skjutit upp det här med att köpa ringar, eftersom vi inte vetat vad vi ville ha. Först tänkte jag smälta ner mammas gamla vigselring, men kände att jag ville att den skulle få vara som den är.
Som sagt, vi har inte vetat vad vi vill ha. Helt plötsligt fanns dom bara där framför ögongen på oss och vi föll handlöst in love båda två. Precis så som vi har tänkt oss! Det blir en härlig kontrast till den enkla, ganska feminima guldringen vi har som förlovningsring. Underbart! Bara 8 veckors leveranstid! Men vänta nu, 8 veckor? Hur länge är det kvar tills vi ska gifta oss?
Ajaj. Bara att hålla tummarna att de hinner komma! :)

Vi har dessutom valt ut psalmer, det blev psalm 84 "Vi lyfter våra hjärtan" och psalm 357 "Någon du känner är din bäste vän" och slagit näven i bordet på lite annan musik. Har fått en uppdatering av Linnea hur det går för henne med hennes jobb också. Så det känns som att vi har koll på läget!

Vi var näst intill övertygade nu när det blev kväll att Erik skulle få bli ledig i veckan eftersom ingen hört av sig och vi visste att det stängt igen där han brukar vara, också ringer såklart hans chef nu kl.20. Förbannat. Klart han måste i väg och jobba. I Boden. Och dela en liten etta med en annan kille.
Jävla skit. När allting verkligen är på topp och allt känns så himla bra då ska det såklart bli så här. Det kändes så bra att ha honom hemma i veckan och dessutom skulle vi hinna med så mycket.

Nu tänker jag trycka i mig tårtan som är kvar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback