Slappardag!

Efter en vecka med sjukt mycket stress tog vi en helkväll igår med Niklas och Amanda, tyvärr var jag så trist och bjöd på tacos, men kvällen bjöd hursom på många skratt.
Imorse fick vi sovmorgon, thank you Luke.
Sen målade jag väggen andra varvet, ett varv kvar sen är det bara att fortsätta med taket! Jag välkomnar träningsvärk med glädje.
Vi sov lunch alla tre, Erik och Lukas liiite väl länge så jag blev uttråkad och gjorde kvällens efterrätt.
Efter det har vi varit ute och krattat och lekt och grejat i småskvittret. Nu är vi nyduschade, middagen står dukad på altan, och endast svärföräldrarna saknas.

Regnet rör mig verkligen inte i ryggen, tvärtom så var det sjukt härligt att somna till det när det smattrade på taket i torsdagkvälls, och jag kände mig lyckligt lottad som får bo här, med regn som smattrar på taket.
Det lilla skvitter som var idag, förutom en lite mer ordentlig skur i morse, märke vi knappt av när vi var ute.

Nej, nu ska magen bli rund och go, ser fram emot efterätten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback