Grillbesatt

Erik blir som galen så fort man kan ta fram grillen, då ska det grillas minst en gång i veckan.
Jag kan lätt bli less på grillat, därför ska jag göra en mörkchoklad cheesecake till efterrätt på lördag.
Helt plötsligt längtar jag så mycket till grillning på lördag! ;)

Vi har ju redan firat lillebror en gång med smörgåstårta och hela köret, men eftersom halva familia var borta då så ska han firas igen ikväll. Fusk, tycker jag, så jag stenvägrar. Nej, jag skämtar såklart. Jag firar honom gärna två gånger! Mer god mat i min mage!
Eftersom det fortfarande borras här, och i dag utanför Lukas sovrumsfönster, så åker vi ner till mamma nu på nån timme redan, så fort Erik har tid att vara med Lukas så jag får duscha. Då får han sova lunch hos mamma i stället, i lugn och ro. Och umgås extra mycket med morbror Daniel.

Nej, om jag ska ta och leta fram en outfit för dagen så allt är klappat och klart när jag får duscha. Det blir inte så svårt, då jag inte har så överdrivet mycket att ha på mig. Vill ni skänka kläder så be om min adress!

Nu vill jag inte köpa kläder, utan funderar istället på att bränna pengar på blommona inom en snar framtid.. får jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback