Vantar!

När jag far nånstans med Lukas, typ ska handla eller hälsa på nån eller så, slutar det alltid med att jag tar av mig vantarna och lägger dom i bilen och struntar i att använda dom, eller så glömmer jag dom nånstans.
Det blir alltid nånting man måste göra, gräva i fickan efter tutte, fixa till mössa, ta på mössa/vantar, ta av osv osv.

Så därför har jag stickat mig dessa!



Då kan jag greja, även fast jag har liiite värme om händerna! (dessutom fick jag ju prova att sticka mönster!)

Funderar på att leta fram ett mönster jag har på en dress med byxa, tröja och mössa och ge mig på att sticka till någon av bebisarna som är på väg!

Kommentarer
Postat av: Linnea W

Annars får du ta och göra som man gör på småbarn. Du vet när man trär ett band genom jackan och ut i ärmarna och så fäster det i vantarna. Det funkar ju kanonbra även om man är vuxen. Man blir aldrig för gammal...



Jag saknar dig. Kommer du till Umeå snart eller ska jag boka in en helg i Vilhelmina för att få träffa er? Kram

2010-03-12 @ 21:51:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback