Magsjukan fortsätter..

Lukas hade en härlig aptit till middagen igår så vi trodde att han var på bättringsvägen..
Han vaknade kl.22 igår och spydde ner hela sängen. Idag är han om möjligt sämre,
och till på köpet har Erik farit på jobbet.
Jag insåg ganska fort att det är nästintill omöjligt att ensam både hinna ta bort spya/bajs, tvätta barnet och sig själv, städa undan magsjukebacillerna hemma och sprita överallt, ge vätskeersättning och springa upp och ner till källaren för att tvätta diverse kräkkläder och elda.. Så jag skippar att tvätta mig själv, och jag skippar att äta.
Sen ska jag försöka med tankeöverföring att få Eriks chef att skicka hem honom, MED BETALT. Lycka till Sandra.

Magsjukan tar alltså knäcken på oss alla,
igår somnade Lukas halv sju i mitt knä.
Det är där det positiva med magsjukan kommer in, myset.



Nu sover grabben, så jag ska plugga. Är magsjuka nått som går över eller? För tillfället känns det inte så.

Kommentarer
Postat av: stina

du är så duktig som ens FÖRSÖKER hinna med allt det där. äta måste du dock! hoppas det ger sig snart. och borde jag inte få 10 poäng för att jag hittade svartvit-inställningen? ;) PUSS

Postat av: Sandra

Du får hundra poäng! Den här är dock redigerad på datorn;) Jag har inte tagit mig tid att pröva inställningen på kameran än. :)

2010-03-22 @ 15:29:08
URL: http://sandramartensson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback