Badrum

Igår satt vi och kollade lite inför vår utbyggnad.
Vi beställde hem en katalog från
Comfort och tänkte att när vi ändå ska göra ett badrum, så kan man väl lika gärna kosta på det lite grann, det ska ju sitta där hela livet är tanken.
Men sen satt vi och bläddrade i katalogen på hemsidan, samtidigt som vi kollade IKEA, och fastnade helt och hållet för LILLÅNGEN serien.





Känns en aning onödigt att kasta ut 15-20 tusen på en annan lösning, när vi hittat en vi älskar för detta pris?
Det tåls ju att fundera på, innan vi har vårat badrum klart för inredning så är väl den här serien slut! :)

Vi har ju bestämt att vi ska köpa ett nytt matbord när vi byggt ut också..
Det känns lite dumt när vi nästan nyss köpt ett matbord (snart 3 år sen), men det vi har är inte praktiskt för fem öre. Det är vita ben och vita stolar (förutom sitsen), och det där vita har redan blivit nött och tappat färg. KUL!? Nej, och träskivan, bordsskivan, går ALDRIG att få ren! Dessutom syns varenda liten grop som världens skada, och med småbarn blir det lätt några gropar. Dessutom går det inte att göra bordet längre, och ett bord för 6 stolar är för litet!
Nästa gång blir det ett barnvänligt bord, det är ju trots allt bara första barnet vi skaffat än, inte sista! Det blir ett rejält i ek, som man kan lägga in flera inläggsskivor på åt alla håll, och som inte tar skada av normalt bordsskick hos en ettåring! Ek tycker jag dessutom är skitsnyggt. Och ett rejält matbord ska vi ha! Barnvänligt!

Nu är det dags för fruktstund här!

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack själv!



Ja, det är så otroligt frustrerande. För jag vill verkligen inte ställa till det och lyfta fast jag inte borde.

Men det är omöjligt att gå ut och jobba och INTE lyfta. Och helt klart orättvist mot mina jobbarkompisar.



Nu hoppas jag dock att det blir nån ordning och reda, sen tänker jag aldrig bli sjukskriven nånsin igen : D

Postat av: Anonym

Jysk har snygga ekbord, men inläggskivorna är inte så stadiga, och på bordet så är skivorna vågrätt och på inläggskivorna är dom lodrätt så de ser lite konstigt ut.

Ville bara säga de för de är många som inte har tänkt på de:)

2010-03-19 @ 17:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback