2 tummar upp!

Grattis Dexter på 2 årsdagen!

Jag ger 2 tummar upp, alla tummar jag har.
En för Dexter, som fyller två år idag. Hurra hurra hurra!
En för oss, för vi är sådär nykärt fnittriga och det är underbart och pirrar i magen.

Jag skulle behöva en tredje tumme, för det här bordet.
Från marie claire maison, och kostar multum.
Men Stina, du som har snickare till karl, är det möjligt att få till något liknande själv?
Pumpa honom på info, och skicka den vidare till mig sen!
Jag kan inte med ord beskriva vad jag skulle göra för detta bord!
Stina, hjälp mig! Jag bara måste ha något liknande!
Jag vill att det ska få samma gråa ton, allt så likt det här som möjligt.
Det kan väl inte vara omöjligt?;)



Nu ska jag pussas, imorgon ska jag på världens bästa jobb, så jag borde sova.

Kommentarer
Postat av: stina

jag ska pumpa honom på info så fort han kommer hem från skellefteå, återkommer med utlägg! tror dock att det borde gå fixa. PUSS!

Postat av: Hannah

Ni är ju för söta!!! =)

Gulliga nii!!

Vill komma o se era små söta fejjs i sommar, får se om de hinns med, Johan kanske kan komma, men frågan är om jag kan.. :( Skulle va najs o andas lite norrlandsluft!

2010-06-09 @ 02:13:31
URL: http://endag.blogg.se/
Postat av: stina

jag har rapporten! såhär säger han: ta ett träd, kapa nå planker, slipa det lite, spika ihop och behandla :P



nä men.. det går tydligen göra själv. jacob tror att sånt där går att köpa kanske på sågen. som ser ut likadant och så. hm.. förstår du? :P

2010-06-09 @ 21:12:51
URL: http://sapp.blogg.se/
Postat av: Hannah

Camilla Fahlander har ett sånt hemma gjort bord! fråga dom hur dom gjorde.:)



Dex tackar så mycket för presenten! det var jättekul att ni kom..KRAM! <3

2010-06-11 @ 20:48:35
URL: http://mittstoralillaliv.blogspot.com
Postat av: Therese

Tycker om det du skrev! Mysigt att se en del sunda saker och inte endast det generella sakerna som man kan läsa om varenda dag. ;)

2010-09-28 @ 18:41:59
URL: http://royalorchidholidays.se/hotell/krabi/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback