I brevlådan

Idag fick jag ett paket med posten!



Det var från Eriks syster Rebecka!
Inhållet bestod av ett par örhängen från pilgrim, ett läppbalsam från Mor cosmetics och ett litet brev som gratulerade mig till jobbet.
Jag har nämligen fått jobb!
Fram till årsskiftet! Jag är så sjukt glad så jag svävar på moln!
Att då dessutom få ett paket med posten gjorde mig ännu gladar, så jag svämmar över!
Det finns nog inget roligare än att få små paket eller brev med posten!

Tack så mycket Rebecka!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Tjoop!

Vi åker den 6e på förmiddan/super tidig eftermiddag.. å det är ju en fredag..

Så helgen skulle väl passa sjukt bra?! (typ lördag eller/och söndag??)

Tycker vi planerande delen av tha familys bestämmer det :D

Postat av: Rebecka Strandberg

Kul att du gillade den lilla presenten! Kram Rebecka

2010-07-27 @ 12:43:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback