Fullspäckat

Vi grejar på, så att säga.
Bilder kommer! :)

Vi stressar mest hela tiden, och att jag har jobbat heltid har inte riktigt gått ihop.
Eller ja, självklart går det ihop. Men Erik är så upp i varv när jag kommer hem, då ska vi göra allt roligt då.
Och det hinner vi inte alltid med, hur mycket vi än stressar. Idag är sista dagen på jobbet, sen är jag ledig två veckor. Semester med andra ord! Efter det jobbar jag bara en vecka heltid, sen blir det lugnare!
Nästa vecka ska vi njuta! En semestervecka tillsammans.
Farmor har erbjudit sig att vara barnvakt, så jag och Erik ska kunna åka på IKEA en sväng.
Nästa helg blir det en (eller möjligtvis två!) efterlängtad grillning med
Hannah och Johan.
Tror även vi ska boka in en annan grillning mitt i veckan. Why not?
I helgen har vi Malou och Tilde hos oss, och lille Leo ska döpas. Mitt i Lukas lunchnap. Så vi missar dopet, men döpas det ska han i alla fall!
Det blir nog en härlig helg.

Jag hoppas att Johanna  tänker komma förbi med morotskaka ikväll?!


Kommentarer
Postat av: Hannah

Gasch ska bli så kul!! Längtar så! :D

Postat av: johanna

men sandra, varför skulle jag baka när jag har dig? ;)

2010-08-05 @ 22:27:44
Postat av: Sandra

Du har så rätt Johanna, dumt av mig! ;)

2010-08-07 @ 20:12:03
URL: http://sandramartensson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback