Tisdag

Stressig stressig vecka men jag passar på att blogga lite när jag ändå sitter hos syster nu och Lukas sover.
Lukas blev så trött så jag fick fara hit och lägga honom efter att vi letat skor.. som för övrigt gick åt skogen!
Det finns såklart INGA skor i hans storlek! De minsta var i storlek 24, och de var 1.5 cm för stora när han hade tjocksockar på sig.
Hrmpf! Måste väl beställa efter då men det är lite besvärligt när man inte kan prova också..
Dessutom är jag super stressad över diverse saker, så jag har egentligen inte tid att sitta här, men vad ska man göra. Grabben måste ju få sova i nån ordning.

Erik har börjat jobba 4-dagars, han far på söndagkväll och kommer hem torsdagkväll.
Självklart tycker jag att det är superhärligt att ha honom hemma varje helg, och att han inte är borta så länge åt gången. Men det är hemskt att han ska köra så otroligt mycket, jag blir ju så nervös att jag kräks.
Dessutom var varannan vecka förut, när Erik var hemma, en perfekt vecka att göra ärenden på. Då man är två som hjälps åt. Nu håller jag på att stressa sönder mig för att hinna med allt.
Dessutom behöver jag barnvakt mellan 13-16 måndag 25/1 och 8/2. Frivillig?
Vem är ledig en måndag?
Nej just det, ingen alls.

Nu ska Lukas få mellanmål, sen ska vi skynda oss hem för att sedan ta det liiite lugnt innan jag måste släpa med Lukas på dagiset för att städa.. Han gillar inte att vara på dagiset medans jag städar. Vem vill sitta ensam i ett stort lekrum? Inte Lukas i alla fall. Tur att jag sagt upp städningen och bara ska städa januari ut.


Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag är ledig jämt! jag tar gärna hand om lukas om du vill..

Postat av: stina

jag vill, och jag är ledig. men jag bor i KUK umeå. jag ska fan köpa en helikopter!

2010-01-19 @ 21:03:47
URL: http://sapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback