Julen bortstädad!

Vi hade en fenomenal helg i Östersund med goda vänner, god mat, härligt väder och en hel del rea! :)
Vädret på söndag var perfekt, och tävlingen var sjukt rolig!
Efter det for Erik på jobbet i måndags, och jag blev sur och grinig och for till syster, där veckan har spenderats.
Vilket toppenvecka! Jag har fått mysa, ätit ännu mer god mat, och skällt och gosat om vartannat med flickorna. Underbart i say! I morse åkte vi ut till Latikberg för att hälsa på dagiset, Lukas ska nämligen börja inskolas den 25/1. Gruvar mig något fruktansvärt, men han kommer nog få väldigt roligt!
Sen kom vi hem och har eldat och städat undan julen.. det är lite trist. Jag gillar julen och tycker inte att jag hann få den riktiga julkänslan i år.. kanske för att hela julen var kass förutom själva julafton då. Den var toppen. Nej, jag tar nya ryck till nästa år!

Nu är det dags för oss att äta middag och vänta in Erik som kommer hem ikväll!

Hannah, våra nyårslöften var
- Att vi inte ska stressa varandra (det blir bara jobbigt, man kan göra det på finare sätt)
- Erik har sagt att han ska lära sig tvätta (misson impossible!)
- Jag ska sluta engagera mig i folk som SUGER energi ur en! Från och med nu tänker jag inte anstränga mig eller engagera mig när jag ändå bara blir på dåligt humör! ;)
Hade ni några nyårslöften Hannah? :)

Kommentarer
Postat av: stina

word sister! nu är det slut med energisugare. tur att du ger mig MASSOR! puss

Postat av: stina

word sister! nu är det slut med energisugare. tur att du ger mig MASSOR! puss

2010-01-14 @ 17:44:20
URL: http://sapp.blogg.se/
Postat av: Sandra

Detsamma kära du, du är en klippa!

2010-01-14 @ 20:07:38
URL: http://sandramartensson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback