Nya tag!

Nog knöt det sig i magen igår när Anja krascha, hela OS igår kväll var väl inte sådär jätte lyckat!? Tur vi hade goda vänners sällskap och gott fika på det också! Däremot var vi sjukt imponerade i kväll när Anja åkte, hon är då stenhård!

Jag kan inte låta bli att skriva lite om oss nu, vi har sånt jäkla flyt och ett sånt galet härligt liv.
Idag har jag jobbat första dagen på 1 år och 2 månader! :) Det var helt galet roligt, jag är så glad att jag får fara tillbaka imorgon, och hoppas på fler dagar redan nästa vecka! Efter det fick Lukas andra vaccinations sprutan, och sen åkte vi till Åsele för att hämta hem skoterdelar som varit på lackning. Jag somnade gott i bilen på vägen hem, det blev sent igår och upp 06.30 imorse.
Sen åkte vi till strandkullen och bjöd farmor och farfar på semeltårta. Där diskuterades det syskon till Lukas(som, som sagt, kommer dröja ett par tusen år), barn namn, och utbygnad. De tvingade även iväg mig på endurotävling i Gäddedet om 2 helger för att de skulle få rå om Lukas lite grann. Farfar har ju nu "lovat" Lukas att de ska fara och angla gädda, (det var ju sååå viktigt för Lukas,1 år) så nu går det inte att ändra på!:)

Nu ska vi fortsätta se lite OS, äta apelsin, och imorgon efter jobbet är det jag som går på blommona och köper sticklingar!

Har jag för övrigt berättat att jag har en helt underbar sambo som bara är för fantastisk, vad har jag gjort för att förtjäna honom?

Ps. Kan dessutom meddela att vi redan har blivit tvunga att ändra på ritningen till utbygnaden;)) Men skam den som ger sig! Till slut får vi nog till det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback