Härlig dag!

Bra början på veckan! Kommer nog bli en härlig vecka det här! Oavsett om jag blir ledig hela veckan eller få jobba så kommer det bli toppen! (går man bara in med rätt inställning så, eller hur?;))

Imorse när jag lämnade av en överdrivet glad och speedad Lukas (han tog sovmorgon till 7.10 imorse!) på dagis, så tog jag på mig skidorna och åkte 7.5km i det härliga vädret. Det gick så jäkla bra att åka, inga skavsår heller eftersom jag nu lärt mig att tejpa fötterna innan jag åker! :)
Jag har fått höra flera flera gånger, senast igår av Stinas kusin, att Latikberg är en så otroligt fin by. Och det är det verkligen. Det är helt fantastiskt fint här. Speciellt när man åker efter skidspåret, det är magiskt!
Imorse när vi for på dagiset satt det även typ 40 orrar i björkarna utanför bron. Häftigt!

Nu väntar lite lunch, och sen är det tvätt och städ på schemat. Jag lyckades göra bort att läxa förra veckan, så jag är redo för eventuellt jobb, skoterkörning, massvis med mys med min älskade eller/och ett förkylt litet barn i veckan! De ringde imorse och ville ha mig ut till Malgovik, men köra 5 mil enkelväg? Njaee. Jag stannade hemma! Hoppas dom fick tag på någon annan!

Jag har tyckt att det känns så otroligt tråkigt att i samband med att man tog studenten så slutade sjungadet. Inga fler musiklektioner, och kören tog ju slut redan när man slutade hemberget. Men så viskade en liten fågel om en byakör, så ikväll tar jag plats i kyrkan för att stämma upp till sång! Det ska bli så otroligt roligt! Jag ska sjunga mig hes!

Kommentarer
Postat av: Anna

Oh, så himla härligt. Vad kul att det går bra på dagis för guldklimpen (ja, och att du lärt dig tejpa fötterna också ;) Håller tummarna för jobb och mys i veckan.



Ps - vad hade erik för spännande överraskningar nudå? Tell me!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback