1 ÅR!

Igår morse för 1 år sedan åkte vi in på BB och hade en förlossning på 31 timmar framför oss..
Idag för 1 år sedan föddes Lukas, kl.16.26 med kejsarsnitt.
2 timmar senare vaknade jag och fick detta vackra mirakel i min famn.

Idag fyller han 1 år. Mitt lilla hjärta, min lilla själ. Mitt allt.
Idag blir min bebis ett barn.
Jag har tänkt tillbaka på tiden på BB, hela det här första året och gråtit hela veckan och det lär nog fortsätta hela veckan ut! :)

Han är med i både VK och VF idag! :)

Min lilla bebis har blivit en stor kille!
Nejdå, jag har ingen ångest! ;)
Även om jag kommer ta till vara på dom här första åren till 200%, när det bara är jag, Erik och Lukas, och jag kan lägga ner all min energi och uppmärksamhet på ett och samma barn, så har inte vår skräckförlossning skrämt oss helt, vi längtar till nästa gång!
Men som sagt, vi njuter av det vi har nu, och det dröjer några år till innan vi får uppleva det igen. Än så länge vill jag bara lägga ner att jag har och allt jag orkar på den lilla stjärna vi har nu.

Jag är så lycklig att det är oförskämt.

För övrigt kan jag tala om att förra året den här tiden var det typ -28! :)

Kommentarer
Postat av: Hannah

Massor med grattis från oss!:D

Postat av: kajjan

Grattis till Lukas!!! Storkillen!=)

2010-02-10 @ 22:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback