Sjukstuga

Idag kurerar vi.
Erik, efter gårdagens svensexa som slutade lite tidigt för honom.
Lukas med 39 grader feber och ännu mer var i ögonen. Jag ser inget slut på den här förkylningen.
Och jag då? Ja, jag blir ju sjuk bara av att titta på dom. Men jag gör mitt bästa som hönsmamma och passar upp mina pojkar. Springer mellan snor, tvätta var ur ögonen och servera Loka, Juice och Alvedon.
Jag kan säga så pass mycket att den ena grabben får lite mer kärlek, medan den andra får mest sneda blickar. Humhumhum.

Nu ska jag i alla fall ge mig ut på en lång promenad, första gången jag går en promenad ensam sen Lukas föddes! Skämms skumt! Den kanske inte blir så lång ändå. ;)
Dock behöver jag komma ut i friska luften eftersom jag har legat här med Lukas sen i tisdagskvälls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback