Om att bli människa igen

Lukas har den senaste veckan sovit hela nätterna, han har vaknat en gång vissa nätter men det har inte varit nått tjorv, han har bara vaknat till. Inte nog med det, så har han sovit till kl.7 och idag sov han till och med till kl.8!
Helt otroligt!
Jag kan dessutom meddela att maten till bröllopet är fixat, nu behöver vi inte bry oss överhuvudtaget, toppen!
Och jag har beslutat mig om utbildning och bestämt mig för att inte börja plugga än. Livet är för bra just nu.
Så, med detta sagt, jag har de senaste 3 dagarna sänkt min stress med ungefär 75% och börjar må riktigt bra.
Herregud vilka humörsvängningar tänker ni, hon måste vara på smällen. Men så är inte fallet. Jag var bara sjukt stressad, men det krävdes tydligen inte allt för mycket för att få läget under kontroll igen.

Eftersom jag slutade kl.18 idag missade jag middagen med familjen, så nu när Lukas sover väntar detta



Tända ljus, coops mozarella pizza och choklad framför Berg flyttar in följt av Jul med Ernst. Jag känner inte en människa som klarar av Ernst, jag känner faktiskt ingen som tittar på hans program, men jag fullkomligt älskar honom. Jag känner igen mig i hur han blir så tagen av rödfärgen på äpplena. Nästa år ska jag ha en riktigt Ernstig jul här hemma. I år vet jag inte vars jag gjort av med julen? Måste ha tappat den någonstans under hösten. Dock måste jag erkänna att efter att ha kollat på Jul med Ernst i veckan så blir jag lite sugen på att koka knäck..

Efter att jag tryckt i mig pizzan ska jag mellan chokladen komma på hur f*n man gör en bordsplacering.

Tänker förresten lägga av med den här bloggen, men för er som sitter långväga bort och faktiskt vill veta vad vi (eller jag?) har för oss så finns ett sätt, hör bara av er.

Puss och God Jul!

Kommentarer
Postat av: hannah

Skönt att det har lugnat sig med stressen, vet precis hur det känns..och det är fruktansvärt, fast jag går ju bara hemma men ändå.



du känner visst en som gillar och kollar på Ernst!jag gör det! och jag älskar honom...kollar på alla hans program, han är ju super bra!

ha de


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback