Mamma kan själv

Igår spenderade vi dagen i Lycksele.
Shoppingen gick över förväntan, hittade mer än vad jag trodde jag skulle göra!
Framför allt så fick vi spendera massvis med kvalitetstid med Ludde, som är ett charmtroll utan dess like.
Han var inte särskilt svår att underhålla, men Erik tog honom med storm. Han skrattade så han hickade.

Det absout bästa nånsin är DVDspelaren som Lukas har lånat av Anders.. börjar kanske bli dags att lämna tillbaka den och köpa en egen. Vi såg Ice Age 3 hela vägen till Lycksele.





Såhär såg han ut hela tiden när han satt på Eriks mage i soffan! Så söt, lillLudde.



Dagen till ära har han "min faster är min bästis så det så" T-shirt som jag köpte på Åselemarknaden.. :)



Lite kusinmys blev det också, Lukas la sig bredvid och langade leksaker till Ludvig.



När man sen blev lite trött fick man kramas med faster. Han dreglade ner varenda millimeter av min tröja och bet mig i kinderna och i halsen. Samtidigt som han grävde in fingrarna i håret och luggades. Så mysigt så!





Också fick man leta lite skotrar på datorn med Erik innan det var dags för oss att dra oss hemåt.



Det var en toppendag, jag är så glad att vi for!

Idag bakar jag och Lukas, saffransbullarna är precis på jäsning och sen i em blir det Leilas saffransskorpor.
När jag står och skär upp bullarna och lägger dom i formarna säger Lukas:
"Ja inte skära, mamma kan själv"

:)

Det känns ganska skönt med söndag ändå, jag har varit borta så länge från jobbet så jag längtar verkligen efter att få jobba nu. Fast det är det som är så himla underbart med mitt jobb, jag har aldrig någonsin kollat på klockan och väntat på att tiden ska gå. Oftast har jag ganska svårt att ta mig därifrån när jag väl slutat. Jag har aldrig blivit less en enda dag än så länge. Jag älskar mitt jobb!

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Alltså när man ser korten på Lurvig så är det som att se Magnus i miniformat!!!

Längtar efter både Lukas och Ludvig så det gör ont i hjärtat, på söndag så kommer jag att vara så kramsugen så att dom blir rädd för mig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback