Tekniktoffel

Vi är hemma igen, efter ca. 24h tillsammans med storebror&familj. Det har varit ljuvligt,
jag har ätit för ett år. Jag har massvis med fina bilder på telefon som jag tänkte lägga in
(jag glömde kameran hemma, såklart) men jag får det inte till att fungera med bluetooth grejen till datorn, eller rättare sagt så hittar jag inte ens nån. Teknik är inte min grej.

Däremot kan jag bjuda på en bild från i fjol den här årstiden. Det här var 1 september i fjol, vi spenderade en natt i stugan i fatsjön. Tänk, vad mycket som har hänt på ett år och hur stor Lukas har blivit. Det är helt otroligt.



Förra veckan fick vi beskedet att det inte kommer ändras hastighetsbegränsning förbi här.
Vi fick ju höra att det inte skulle bli några problem, att få 50 istället för 70 förbi här.
Men nej, så blir det inte. Det var ett slag i magen. Det är som det vi har haft alla förhoppningar vid,
att det ska bli skillnad när det blir 50 förbi här. För som det är nu går det knappt vara ute med Lukas.
Men som sagt, så blir det inte. Så, vad gör vi nu?

Det är mycket som händer nu. Med det där beskedet, nytt jobb imorgon och bröllopsplanering så är jag glad att jag har en fantastisk familj som alltid får mig att känna mig varm och lycklig inombords. Hur jävligt allt annat än kan vara, och hur roligt och spännande det kan vara, så är det alltid skönt att ha dessa människor att dela det med. Jag älskar dom av hela mitt hjärta.

Men för att piffa upp inlägget lite, så har vi fått en trubadur till bröllopet. Sjukt roligt, han är ett år yngre än jag och grym på både piano och gitarr. Tanken är att han ska få spela i kyrkan också, vad han ska spela tänkte jag att Stina och Linnea ska få kläcka fram förslag om.

Jag hittade förresten en flanellskjorta till Lukas i Lycksele som är gudomligt urgullig, så där så man dör lite.


Kommentarer
Postat av: Anna

På den där bilden är erik och anders faktiskt lite lika varandra ;)

2010-08-29 @ 20:26:06
Postat av: Sandra

Haha, ja det har du faktiskt rätt i! Kan det vara möjligt.. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback