Presenter i mängder



Fick en förlovningspresent förra veckan av Carola och Tomas som jag INTE fick öppna förän Erik var hemma!
Nu är Erik hemma och vi har öppnat presenten som innehöll te, choklad och ett blockljus!
Kvällen är bokad för mys framför fångarna på fortet, samt lite bröllopsplanering.

Ikväll har varit som lilla julafton för Erik,
eftersom han beställde en telefon förra veckan som kom medan han var borta,
plus presenten av Carola och Tomas,
plus att han fick en present av mig och Lukas också! En flanellskjorta och hängslen inför älgjakten.
Hade en tredje present på gång med den hann inte komma.. Och ändå är det jag som fyller år nästa vecka, varför alla dessa presenter till Erik kan man undra? För att han är för bra.

Det har varit lite lilla julafton för mig också i veckan, eftersom jag även fick en hög kläder av Johanna.
Vad skulle jag göra utan henne? Troligtvis gå naken!

Kommentarer
Postat av: annakarin

Haha jaa visst var det väl en jädra otur de! Men I promise det kommer fler tillfällen! Min dörr står alltid öppen för dig!(: Pöss

2010-09-01 @ 20:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback