Inspiration

Det här med att planera ett bröllop kanske känns större än vad det egentligen behöver vara..
Jag blev alldeles snurrig till en början, hur gör man, vad ska vi ha, vad ska vi prioritera?
Vi har diskuterat, kommit fram till vad som känns viktigt, vad som känns mindre viktigt,
samt gjort en budget.
Bra start tycker jag!

Vinter/våren kändes given, eftersom vi båda älskar våren, dessutom är det stor chans till sol (det är väl störst solchans antingen våren eller september, men att gifta sig under älgjakten? Nja).
Har varit ganska inne på att ha själva vigseln när det är mörkt också, så vi får väl se hur det slutar.
Bröllopfotografierna vore i alla fall roligt att ta när det är ljust (större chans till fina bilder kanske?).
Till veckan ska vi spika datum, så tankarna får väl rulla tills dess.

Googlade och hittade lite inspirationsbilder i alla fall.
Tror att nyckelordet blir vitaste snö vitt, kanske med lite inslag av lantligt?
Islyktor är ett måste!

För hur vackert är inte det här?
(det står på varje bild vars de är ifrån)







som sagt, inspirationen flödar.

Dagens största problem är väl maten..
Den känns inte så superviktig för oss, men man vill ju varken att gästerna ska vara besvikna eller hungriga.
Det blir nog ingen trerättersmiddag i alla fall, får det plats tror jag att vi satsar på någon sorts buffé.

Dessutom funderar jag på om vi ska bojkotta bröllopstårtan? Varken jag eller Erik är egentligen särskilt förtjust i sån tårta, med marsipan och liknande. Det spånar vi vidare på!

Oron har förvandlats till iver, och jag skulle gärna börja greja med inbjudningskort redan imorgon!
Tur att Johanna lägger ner sitt hjärta och själ i det här, annars skulle jag bli tokig.
En hjälpande hand är precis vad jag behöver!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Sandra - jag ska maila dig alldeles strax. Först måste jag äta middag. PUSS

2010-08-11 @ 18:28:07
Postat av: Hannah

Dte kommer bli galet bra, bara för att det är ERT bröllop o för att det är ni!!

Tack för en jättetrevlig men alldeles för lite häng! Hade gärna setts mer! =)

Kram på er

Postat av: Hanna

Grattis! Hedberg berättade efter stalon, vad roligt med bröllop för er :), ni är så fina tillsammans.

2010-08-17 @ 14:50:55
Postat av: lilly

GRATTIS SÅ HIMLA MYCKET, GUD VAD ROLIGT! :)

2010-08-24 @ 23:04:44
URL: http://lillyhagelberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback