4 augusti, för oss!

Vilken onsdag!

För att inte glömma, fick Erik den här äckelmonstergäddan mitt på dan. Den var längre än Lukas!



Som om inte livet kunde bli mycket bättre.
När vi sitter i båten på kvällen mitt ute på sjön och precis har fikat och jag ska börja ro igen,
så går Erik ner på knä och friar!
Vilken kille, min Erik!

Nu vankas det bröllop!

Han hade valt jätte fina ringar, som jag utan problem kan bära resten av livet.
Jag är redan van vid ringen på fingret, även om det känns som att jag ska tappa den hela tiden (den är inte för stor, det är bara jag som är orolig.)
Hela onsdagkvällen grät jag och skakade. Han är för fin! Och jag hade absolut ingen aning!
Hur planerar man ett bröllop?!
Eftersom vi gärna gifter oss på våren (april/maj), finns det inte sådär överdrivet mycket tid kvar.
Så vi tar öppet emot alla tips och ideér! All hjälp på traven!





Jag är nog världens lyckligaste! Det var så sjukt romantiskt och vackert och fantastiskt!
Att han ens fick för sig idén!
Och honom ska jag få dela hela mitt liv med!
Jag är så glad att han är min!

Nu ska jag väcka upp min fästman för en morgonpromenad. Idag, för omväxlingsskull, så vaknade Lukas 06.15 istället för 05.00. Lyx!

Och hör och häpna, igårkväll när jag var ute och sprang efter lyckselevägen passerade inte en enda bil på hela tiden jag var ute. Det är inte så mycket trafik som man kan tro här!

Igår grillade vi med fam. Nybrand, och de hade till och med med sig en förlovningspresent till oss!
Jag kan inte förklara med ord hur det känns, det är så magiskt och overkligt! Vi är förlovade! Det är på riktigt, och vi får till och med presenter för det! :) En väldigt passande liten present fick vi, för vi är verkligen i ett lyckorus nu.


Kommentarer
Postat av: stina

jag ser verkligen framemot att gå på bröllop nu! :) det kommer bli fantastiskt. och säg till om jag kan hjälpa med nått nu! :) puss

Postat av: Lina

Grattis :)

2010-08-06 @ 10:58:55
Postat av: idamari

Grattis : )

2010-08-06 @ 12:46:10
URL: http://idamarithornberg.blogspot.com
Postat av: Sandra

Tack så mycket!

Jag är fortfarande som i trans! ;)

2010-08-06 @ 14:36:12
URL: http://sandramartensson.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Grattis! :)

2010-08-07 @ 11:27:49
URL: http://mammanmarie.blogg.se/
Postat av: kajjan

Grattis! Va mysigt! Och grattis till jobb...jag har nog hört att du ska va fröken åt Bella i höst! =) Gu va kul! Känns så bra!



Kram

2010-08-08 @ 08:53:15
Postat av: Sandra

Åh, ska jag få rå om lilla Bella?! Vilken tur jag har! :) Tack så mycket!

2010-08-08 @ 09:56:43
URL: http://sandramartensson.webblogg.se/
Postat av: Ellenor

Åh grattis grattis!

2010-08-10 @ 21:45:03
URL: http://ellpell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback